Reklamácie

V prípade produktu, ktorý je potrebný reklamovať, prosíme, aby ste postupovali podľa reklamačných podmienok a kontaktovali nás. Kupujúci je oprávnený reklamovať vady tovaru počas záručnej doby. Ak nie je pri popise tovaru ustanovené inak, záručná doba je 24 mesiacov.

V prípade reklamácií nás kontaktujte na adrese: reklamacie@mobilego.sk, kde uveďte číslo objednávky, reklamovaný produkt a popis chyby. Následne Vám vytvoríme RMA číslo, pod ktorým bude Vaša reklamácia evidovaná a poskytneme ďalší postup reklamácie. Zásielku odporúčame poistiť. Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme.

V prípade akejkoľvek reklamácie na zariadenie od spoločnosti Apple postupujte podľa pokynov uvedených nižšie. Pred odoslaním sa prosím odhláste z Find my iPhone (iCloud) a vymažte kód zámku obrazovky, alebo napíšte kód do reklamácie. V opačnom prípade riskujete zdĺhavú reklamáciu alebo zamietnutie (Apple My Device s prístrojom My iPhone nie je poskytovaný nám alebo autorizovanou službou). Odporúčame Vám zálohovať zariadenie pred jeho odoslaním na reklamáciu. V prípade prehrávania softvéru alebo obnovy systému iOS nezaručujeme zachovanie údajov.

Reklamovaný tovar posielajte len na adresu:
MIDINET IT s.r.o.
Nemocničná 16
990 01 Veľky Krtíš

Kontaktný telefón: +421 2 20 400 824


Ako môžem vzdialene vypnúť nájsť môj iPhone?
- prihláste sa na adresu www.icloud.com/find pomocou ID vášho Apple,
- kliknite na ikonu Nájsť iPhone,
- kliknite na položku Všetky zariadenia,
- vyberte zariadenie, ktoré chcete odstrániť,
- kliknite na položku „Odstrániť z účtu“.

Reklamačné rady
Tovar doručený na reklamáciu obsahujúci prístupové heslá do systému môže byť vrátený bez opravy nakoľko nie je možná reinštalácia systému zariadenia a odstránenie systémovej poruchy. Zákazník je povinný dané heslá uviesť pri podaní reklamácie, alebo ich odstrániť pred doručením na reklamáciu.

Spotrebiteľ nesie náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, ako aj náklady na vrátenie tovaru v prípade reklamácie tovaru.