Ako nakupovať


VYBERTE SI TOVAR Z KATALÓGU

Môžete vyhľadať tovar podľa kategórie alebo podľa textu v názve, alebo v kóde tovaru – vyhľadávacie políčko. Následne môžete produkty filtrovať a triediť podľa ceny, výrobcu, príp. kategórie.

KOŠÍK

Vybraný tovar vložte do košíka s potrebným množstvom kliknutím na ikonu košíka zobrazenom pri produkte. Obsah košíka je vždy prístupný v hornej lište s ikonou košíka
.

ODOSLANIE OBJEDNÁVKY

V nákupnom košíku si zvolíte spôsob doručenia, prípadne vykonáte zmeny počtu objednaných produktov. Ak ste zaregistrovaný a prihlásený, tak objednávku odošlete z košíka pomocou tlačítka „Objednať tovar v košíku“. Ak prihlásený nie ste, tak stlačením tlačidla „Pokračovať“ budete vyzvaný k registrácii alebo k prihláseniu. Tovar môžete nakúpiť aj bez registrácie. Následne vyberte spôsob doručenia a stlačte tlačítko „Objednať tovar v košíku“.

PLATBY ZA TOVAR

Po prijatí objednávky Vás bude náš obchodník kontaktovať. V prípade, že tovar je skladom, po potvrdení objednávky Vám obvykle doručíme tovar do 24 hodín (expedícia tovaru a jeho doručenie prebieha v pracovné dni) . V prípade že si vyberiete platbu prevodom, emailom Vám pošleme predfaktúru. Hneď po prijatí platby Vám bude objednaný tovar expedovaný.

SPÔSOBY PLATBY

Platba sa vykonáva pred prevzatím tovaru, úhradou cez bankový účet, alebo v hotovosti, dobierkou, prípadne podľa dohody s klientom.

  • dobierkou (platba len v hotovosti) – najvýhodnejší spôsob, tovar môžete mať doma do 24 hodín
  • vopred na predfaktúru – prevodom alebo vkladom na náš bankový účet (SLSP) Je nutné, aby bola čiastka pripísaná na náš účet najneskôr do piatich pracovných dní po potvrdení objednávky; v opačnom prípade je možné považovať objednávku za zrušenú
  • v hotovosti v našej predajni (Veľký Krtíš)

Iné spôsoby platby závisia na Vašej dohode s predajcom pri overovaní objednávky.

SPÔSOBY DODANIA TOVARU

Po potvrdení objednávky (na tovar, ktorý je skladom) v pracovných dňoch do 14:00 hodín Vám obvykle doručíme balík nasledujúci pracovný deň. V prípade platby vopred, expedovanie tovaru zvyčajne prebehne do 24 hodín od pripísania finančných prostriedkov na účet predávajúceho.

Zásielková služba je poskytovaná kuriérskou spoločnosťou GLS, UPS. Tovar je doručovaný v pracovných dňoch od 8 hod. do 18 hod. a čas doručenia nie je možné presne určiť.

SPRACOVANIE OBJEDNÁVKY

Po odoslaní objednávky si overíme všetky Vaše údaje a rezervujeme tovar presne pre Vás.
V prípade potreby Vás môžeme požiadať o poskytnutie dodatočných dokumentov, ktoré si potrebujeme overiť. Pri objednávkach, ktoré sú hradené bankovým prevodom zasielame zákazníkom pokyny na uskutočnenie platby.
Ak všetko máme overené a objednávka bola zaplatená, alebo zaslaná na dobierku, naši pracovníci zabalia Váš tovar a odovzdajú ho kuriérskej spoločnosti.

ZÁRUKA NA TOVAR

Zo zákona zákazník má nárok na 2-ročnú záruku podľa občianskeho zákonníka. Právnicke alebo fyzické osoby – podnikatelia môžu mať túto záručnú dobu kratšiu – je uvedená pri detaile produktu.

REKLAMÁCIE

V rámci najrýchlejšieho vybavenia reklamácie odporúčame kontaktovať priamo autorizovaný servis konkrétnej značky.
Pre reklamáciu v servise je potrebný daňový doklad (faktúra) k tovaru, ktorú od nás obdržíte emailom po vybavení Vašej objednávky. V prípade produktu, ktorý je potrebný reklamovať priamo u nás, prosíme, aby ste postupovali podľa reklamačných podmienok a kontaktovali nás. Záručná doba je štandardne dva roky, pokiaľ nie je v popise produktu uvedené inak.

V prípade že reklamácia tovaru bude riešená cez nás, tovar posielajte len na adresu: MIDINET IT s.r.o., Nemocničná 16, 990 01 Veľky Krtíš

V prípade otázok ohľadom reklamácií nás kontaktujte na adrese: reklamacie@mobilego.sk, kde uveďte číslo objednávky, reklamovaný produkt a popis chyby. Následne Vám vygenerujeme RMA číslo, pod ktorým bude Vaša reklamácia evidovaná a poskytneme ďalší postup reklamácie.